Ben je 18 jaar of ouder?

Wij gebruiken cookies om de website persoonlijker te maken en om uw internetgedrag
op deze website te monitoren. Uw gegevens worden niet verkocht of voor andere doeleinden
gebruikt. Indien u ouder bent dan 18 en besluit om de website te bezoeken dan gaat u akkoord
met het gebruik van de cookies zoals hierboven is omschreven.

U dient 18 jaar of ouder te zijn om deze website te mogen bezoeken. Bevestig dit hieronder.

NEE, ik ben nog geen 18 jaar
 Nu Shoppen en Achteraf Betalen  Voor 16:00 besteld, Morgen geleverd  Chat Support Ma-Vrij 10:00 - 16:00  Prijs = Altijd Goedkoop
Chat Support Ma-Vrij 10:00 - 16:00
Nu Shoppen en Achteraf Betalen

Info en Veelgestelde vragen (FAQ)

Veel gestelde vragen:

Klantenservice

Voor vragen over producten of suggesties kunt u altijd contact met ons opnemen u krijgt binnen 24 uur een reactie van ons support team of gebruik het contact formulier op onze website. 

Hoe word mijn pakket bezorgd

Al onze orders versturen wij met DHL, DPD, GLS liever een andere transportmethode ? stuur uw vraag naar

Verpakking / Zending

Afhankelijk van het gewicht en de grote van de producten wordt je bestelling discreet verzonden in een envelop of pakket.
Op de buitenzijde van uw postpakket word alleen je naam adres en een retour adres vermeld.
We versturen de artikelen in blanco enveloppen en pakketjes.

Levertijd & verzendkosten

Pakketten naar NL en BE,  worden binnen 1-2 werkdagen bezorgd mits op voorraad. Bij bestellingen vanaf €35,- berekenen wij géén verzendkosten (Alleen NL). Al onze pakketten zijn te volgen met een track and trace. Voor Duitsland, Frankrijk en Groot Brittannië is de levertijd 2 tot 4 werkdagen. Voor de overige landen in Europa is de levertijd 4-8 werkdagen. Wij verzenden geen producten buiten Europa. Uw bestelling wordt pas naar u verzonden als wij van uw de betaling hebben ontvangen. 

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben.

Wanneer u niet thuis bent zal de postbode een briefje in uw brievenbus stoppen. Met dit briefje kunt u bij uw postkantoor het pakje afhalen. Het pakketje blijft normaal gesproken 1 à 2 weken op het postkantoor. Haal het a.u.b. op tijd op. verse producten die wij verstuurt hebben en niet worden opgehaald bij het postkantoor of parcelshop en die retour komen worden niet vergoed of vervangen.

Kan ik mijn pakket online volgen?

Indien je bestelling als pakketje is verzonden, kun je hem vanaf ongeveer 12 uur na verzending volgen. De Track & Tracé link kun je vinden bij de betreffende bestelling in mijn 24high en/of wordt via mail naar je verstuurd.

Landen

Wij versturen alleen naar de onderstaande landen. Sommige producten kunnen als illegaal gezien worden in uw land. 24High kan geen vertrouwelijke informatie verschaffen over de status, legaal of illegaal, van het verkochte product in andere landen. De koper van het product dient zich zelf op de hoogte te stellen of import van het bestelde product legaal is en draagt zelf verantwoordelijkheid voor het naleven van de lokale wetten en douaneregels.

LAND
WERKDAGEN
VERZENDKOSTEN
GRATIS VERZENDEN VANAF
Belgie
1-2
€ 5,95
€ 50,-
Bulgarije
4-8
€ 14,50
€ 175,-
Denemarken
4-8
€  9,95
€ 125,-
Duitsland
2-4
€  6,95
€ 75,-
Estland
4-8
€ 15,50
€ 250,-
Finland
5-8
€ 13,50
€ 250,-
Frankrijk
2-5
€   9,95
€ 150,-
Griekenland
6-10
€ 19,95
€ 250,-
Hongarije
3-6
€ 13,50
€ 150,-
Ireland
3-6
€ 14,50
€ 175,-
Italie
2-6
€ 14,50
€ 150,-
Kroatie
4-6
€ 12,95
€ 150,-
Letland
4-6
€ 15,50
€ 250,-
Litouwen
4-6
€ 12,95
€ 150,-
Luxemburg
1-2
€   6,95
€ 75,-
Nederland
1-2
€   5,95
€ 35,-
Oostenrijk
3-6
€ 13,50
€ 150,-
Polen
2-4
€ 10,95
€ 150,-
Portugal
5-8
€ 14,95
€ 250,-
Romenië
4-6
€ 16,50
€ 250,-
Slovenië
4-6
€ 12,50
€ 250,-
Slowakijë
4-6
€ 12,50
€ 225,-
Spanje
4-6
€ 9,95
€ 150,-
Tsjechië
3-6
€ 13,50
€ 150,-
Verenigd Koninkrijk
No delivery at the moment
€ ,-
€ ,-
Zweden
4-6
€ 16,50
€ 250,-


  • Boven genoemde lever en verzendtijden zijn indicatief en alleen ter informatie. Bij drukke periodes onder ander vakantie, slecht weer en nationale feestdagen kunnen bestellingen vertraging op lopen. 24High doet er alles aan om uw pakket z.s.m bij u te bezorgen

LET OP VERANTWOORDELIJKHEDEN VAN DE KOPER/KLANT VANUIT BUITENLAND

Alle producten die 24High verkoopt zijn legaal in Nederland. 24High kan geen vertrouwelijke informatie verschaffen over de status, legaal of illegaal, van het verkochte product in andere landen. De koper van het product dient zich zelf op de hoogte te stellen of import van het bestelde product legaal is en draagt zelf verantwoordelijkheid voor het naleven van de lokale wetten en douaneregels. 24High kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor bestellingen die in opdracht van koper verzonden worden, indien blijkt dat het product illegaal is in het land waarnaar de bestelling is verstuurd.

24High is dan ook niet verantwoordelijk voor eventuele inbeslagname en/of vernietiging van producten door douane of andere autoriteiten in het land waar de bestelling is afgeleverd dan wel in landen die tijdens hun verzending worden gepasseerd.  

De verantwoordelijkheid ligt bij de koper vanaf moment dat hij de bestelling geplaatst heeft.

Betaling

  • Hieronder een korte uitleg hoe je een order kunt plaatsen bij 24high
  • Je legt de gewenste producten in je winkelmandje en klikt op “Afrekenen”.
  • Let op: De minimale bestelgrootte is €15,-
  • Je komt nu op de detail pagina. Als je een login hebt op de website, kun je deze hier invullen of verder gaan als gast.
  • Vul uw gegevens in en de eventueel verkregen kortingscode
  • Controleer de bestelling en kies een betaalmethode.
  • U kunt uw bestelling éénvoudig en veilig betalen via IDeal,Bitcoin,sofort,Billink, of Bancontact/MisterCash (België). Nadat de bestelling is afgerond wordt u doorverwezen naar de website van uw eigen bank voor het voltooien van de betaling. 
  • Hierna keert u terug naar 24high.nl en ontvangt u de bevestiging van uw bestelling per e-mail. Deze kan soms in uw spam of ongewenste mail terecht komen! Voor de verwerking van betalingen werkt 24high.nl samen met Pay.nl. Dit geeft u als klant de garantie op een veilige verwerking van uw betaling en hoeft u geen privacy-gevoelige informatie op onze webshop achter te laten.
We houden je via de mail op de hoogte over jouw bestelling. 

 Betaalmethodes :

 24High accepteert de volgende betaal methodes

  • IDEAL              ( Directe bankoverschrijving, uw bestelling wordt binnen 24 uur verstuurd ( NL )
  • SEPA                ( Bankoverschrijving betalingen worden binnen 2 werkdagen verwerkt ( EU )
  • BANCONTACT  ( Directe bankoverschrijving, uw bestelling wordt binnen 24 uur verstuurd ( BE )
  • BITCOIN           ( Directe overschrijving, uw bestelling wordt binnen 24 uur verstuurd ( NL, EU )  
  • GIROPAY          ( Europese klanten uw bestelling wordt binnen 24 uur verstuurd na betaling ( DE )
  • Billink              ( Alleen voor NL klanten tot € 400,- uw bestelling word binnen 24 uur verstuurt na goedkeuring van Billink )
  • Revolut            ( Directe overschrijving, uw bestelling wordt binnen 24 uur verstuurd ( EU, )
  • EPS                  ( Directe overschrijving, uw bestelling wordt binnen 24 uur verstuurd ( AT )
  • MULTIBANCO   ( Directe overschrijving, uw bestelling wordt binnen 24 uur verstuurd ( PT )
  • Prxelewy24      ( Directe overschrijving, uw bestelling wordt binnen 24 uur verstuurd ( PL )

Billink Achteraf Betalen:

Achteraf betalen in 3 stappen
Met Billink betaal je achteraf en alleen voor wat je wilt houden. Zo wordt online shoppen gemakkelijk en veilig.

Stap 1: Je bestelt een product via de webshop zoals je gewend bent en kiest Billink als betaalmethode.

Stap 2: Jouw bestelling wordt geleverd. Je kunt rustig de tijd nemen om te bepalen of de producten bevallen. Ben je niet tevreden over een deel van je bestelling? Dan volg je de gewone retour procedure van de webwinkel.

Stap 3: Na een paar dagen ontvang je per e-mail de factuur. Het actuele bedrag kun je altijd terugvinden in de Billink app. Geen stress! Je hebt standaard 14 dagen de tijd om te betalen.


VERGOEDING VAN DE GROWKIT

Paddenstoelen growkits zijn vatbaar voor infecties en bacteriën. De fabrikanten van de growkits geven aan dat als een growkit 1 maand na het opzetten nog geen paddo's vertoont, deze niet meer te redden valt. Het is belangrijk om de growkit binnen 4 weken na aankomst op te zetten en binnen deze periode als de growkit niet goed functioneert dit bij ons te melden.

Als de growkit niet werkt dan kan deze in aanmerking komen voor de garantie vanuit de fabrikant en kunnen we het vergoedingsproces in werking zetten. Dit kan eenvoudig door een email te sturen aan onze klantenservice info@24High.nl met een foto van de set-up/ growkit samen met een duidelijke uitleg van wat je tot de dag van de klacht hebt ondernomen om de kweekset te laten groeien.

Na ontvangst van je email, starten we het vergoedingsproces, en krijg je van ons een duidelijk antwoord met eventuele instructies die je kunt toepassen om de growkit te redden. Mocht blijken dat na onze tips en tricks de kweekset niet meer te redden valt, dan zullen we de growkit vergoeden met een voucher spendeerbaar op de webstie 24High. Een growkit die al een keer vergoed is kan niet opnieuw in aanmerking komen voor vergoeding. 

Helaas kunnen we een kweekset niet vergoeden als:

Er geen contact  (info@24high.nl) met ons is opgenomen, met een klacht over de kweekset, binnen 4 weken na ontvangst.

Retourneren:

1: Annuleren

Bestellingen die nog niet zijn betaald , hoef je niet te annuleren. Wil je een bestelling annuleren die je al wel hebt betaald, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice email: support@24high.nl.  Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos. 

2: Beschadigd

We doen altijd onze uiterste best om de kwaliteit van onze producten te waarborgen en deze goed te verpakken en op te sturen. Mocht het toch gebeuren dat een pakket gebroken of beschadigd aankomt, stuur dan binnen 7 dagen een e-mail naar de klantenservice support@24high.nl

Vermeld in de email het bestelnummer en voeg een foto bij waarop de beschadiging duidelijk te zien is wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.


3:Afkoelperiode

Indien je niet tevreden bent met één of meerdere van onze producten dan kun je deze zonder opgaaf van reden aan ons retourneren. Dat kan tot en met 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Als je producten tijdens de afkoelperiode retour wilt sturen, neem dan direct contact op via email: Retour@24high.nl

Alleen retours voorzien van een volledig en zorgvuldig ingevuld 24high retour-formulier en -adres kunnen in behandeling worden genomen.


4:Garantie

Mocht het product welk u ontvangt tijdens de garantie periode defect raken door een oorzaak die buiten jouw eigen toedoen valt, dan kun je het product naar ons retourneren. Wij zullen het dan voor je proberen te repareren, of indien dat niet mogelijk is, vervangen en of aanbieden bij de leverancier/fabriek.

Het is voor producten die binnen het garantiebeleid vallen niet mogelijk om geld terug te krijgen.


Herroepingsrecht formulier